środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInteraktywna promocja

Interaktywna promocja

Mieszkańcy Warszawy sami zdecydują o wizerunku miasta – przekonuje Ewa Czeszejko-Sochacka na łamach Dziennika. Jest to jeden z pomysłów na promocję zaangażowania Warszawy w konkurs Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Dziennikarz Bartosz Bator pisze, że serii wpadek promocyjnych Warszawy miasto zdecydowało się na zupełnie nowe rozwiązania. Pierwszym udanym projektem był film reklamowy emitowany w CNN, o czym pisaliśmy poprzednio. Tym razem film w wydłużonej wersji ma być emitowany w brytyjskim BBC.

O zwycięstwie w konkursie decyduje przede wszystkim zaangażowanie w projekt mieszkańców, dotychczas były jednak z tym problemy, pisze Bator. Dlatego tym razem stołeczne władze postanowiły zaktywizować warszawiaków do wzięcia udziału w tworzeniu kampanii promocyjnej miasta tłumaczy Czeszejko-Sochacka. Spośród trzech wymyślonych na zlecenie Ratusza haseł promocyjnych, mieszkańcy będą mogli wybrać to, które najbardziej im się podoba. Rusza też konkurs fotograficzny promujący Warszawę jako Europejską Stolicę Kultury, w którym udział może wziąć każdy, czytamy w tekście. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj