Choć dopiero listopad, marki już postanowiły nawiązać w swoich reklamach do nadchodzących świąt. Internauci zaś zdążyli wybrać według nich najlepsze propozycje. Pisze o nich serwis Independent.
Jak czytamy, tematem przewodnim reklam są święta, jednak marki mówią w nich o rzeczach uniwersalnych. W wysokiej jakości produkcjach ogladamy m.in. dzieci, które robią miły gest w kierunku swojej rodziny – zanim pojawi się logo firmy.
Marks and Spencer
W reklamie tej marki zobaczymy chłopca, który nie wie, co wybrać na prezent dla swojej siostry, z którą nieustannie walczy. Wysyła więc list do Pani Mikołajowej, która sama dostarcza prezenty do domu dzieci.
Źródło: YouTube/M&S
Jak podaje źródło, użytkownicy Twittera uznali to wideo za najlepszą świąteczną reklamę.
Źródło: Twitter/LewisALaird
Źródło: Twitter/amyroseharte
Waitrose
W swojej reklamie sieć brytyjskich supermarketów z kolei na głównego bohatera wybrała małego ptaka. Wideo pokazuje jego niebezpieczną podróż do dziewczynki, która przygotowała dla niego babeczkę (zakładamy, że robi tak co roku). Film wywołuje wiele emocji – np. niepokój, kiedy ptak ucieka od drapieżników czy kiedy walczy ze sztormem, by wrócić do domu.
Źródło: YouTube/Waitrose
Tą reklamą równiez zachwycili się internauci.
Źródło: Twitter/jessherbertt
Źródło: Twitter/craftybeeres
John Lewis
Prezenty, które wszyscy pokochają – to słowa, które pokazują się odbiorcom pod koniec filmu. Marka John Lewis w swojej reklamie również postawiła na zwierzęta.
W wideo oglądamy trampolinę, którą ojciec kupił w prezencie swojej córce. W nocy skaczą na niej: dwa lisy, borsuk i jeż, a wszystkiemu z domu przypatruje się pies. Rano, kiedy dziewczynka biegnie w stronę trampoliny, wyprzedza ją i zaczyna skakać.
Źródło: YouTube/John Lewis
Jak informuje Independent, wideo wywołuje uśmiech odbiorców, ale nie chwyta za serce.
Źródło: Twitter/Alisonmdesmond
(ak)