poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościInternauci mówią, jak jest

Internauci mówią, jak jest

Władze Łodzi chcą promować miasto hasłami stworzonymi przez internautów. Ci pomysł podchwycili, ale zamiast chwalić, postanowili złośliwie skomentować, co się dzieje w mieście. Dlatego Polaków pozdrawiają nieistniejący dworzec i rozkopana trasa W-Z.

Jak informuje Polska Dziennik Łódzki, aplikacja, którą przygotowała agencja MOSQI.TO, jest dostępna na oficjalnym pro­filu Łodzi na Facebooku i każ­dy może stworzyć w niej własny pomysł na hasło promujące miasto. Założenie jest takie, że użytkownicy na nie głosują, a najlepsze ma trafić jesienią na billboardy w całym kraju. Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promo­cji łódzkiego magistratu, podkreśla jednak, że  liczba głosów  nie oznacza , że najpopularniejszy projekt zostanie zrealizowany. Z najwyżej ocenianych wy­bierze go komisja – dodaje w rozmowie z dziennikiem. „To zostawienie internautom swo­body bez konsekwentnego kre­owania wizerunku” – komentuje pomysł prof. Tadeusz Markowski z Uniwersytetu Łódzkiego. A mieszkańcom pomysłów nie brakuje. W jednym z haseł dostrzeżono wyretuszowane zdjęcia z kampanii prezydenckiej („Pa­ni Hanna z Łodzi pozdrawia Photoshopa”), rozkopaną trasę W-Z („Łodzianie pozdrawiają Wielki Kanion”), a także ciąg­nącą się budowę Fabrycznego („Dworzec Fabryczny z Łodzi pozdrawia… ups jednak nie pozdrawia”). Zdaniem Markowskiego tego typu kampania nie przysłuży się miastu, który dla wielu osób budzi więcej negatywnych skojarzeń. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj