wtorek, 11 marca, 2025
Strona głównaAktualnościInternet jako narzędzie PR firmy

Internet jako narzędzie PR firmy

Magda Ślósarska na łamach Gazety Ubezpieczeniowej pisze o tym, jak firmy wykorzystują możliwość budowania swojego wizerunku za pośrednictwem stron www. Uważa, że posiadanie witryny internetowej przez firmy jest dziś niemal obowiązkowe. Jednak przedsiębiorstwa nie zawsze traktują ten obowiązek poważnie.
Wyjątkiem są duże portale oraz firmy wykorzystujące internet jako jeden z kanałów działalności podstawowej. W pozostałych przypadkach strony internetowe w większości stanowią jedynie dowód, że firma istnieje, a dokładnie, że kiedyś istniała, bo trudno nawet stwierdzić, czy oglądana właśnie witryna jest aktualna. Dzieje się tak dlatego, że szefostwo firmy zazwyczaj jedynie zleca wykonanie strony internetowej, o jej zawartości natomiast decyduje informatyk. Przyczyn lekceważenia przez firmy tak istotnej części polityki PR, jaką powinna być witryna, Magda Ślósarska upatruje w tym, że internet ciągle jeszcze jest domeną młodych mieszkańców dużych miast z co najmniej średnim wykształceniem.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj