sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościInvestor relations na trudne czasy

Investor relations na trudne czasy

Na czym powinno polegać kreowanie relacji z inwestorami pisze na stronie IPO.pl Ewa Bojdunik.
Potrzeba efektywnej komunikacji przedsiębiorstw ze środowiskiem inwestorów wzrosła wraz z zastojem na rynku kapitałowym. Należy przy tym pamiętać, że relacje inwestorskie to nie tylko „kontakty z dziennikarzami finansowymi, ale również szeroko pojęte zarządzanie oczekiwaniami rynku” – pisze Bojdunik.
W ramach IR należy utrzymywać relacje z investment community, czyli całym światem inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych. Komunikacja prowadzona systematycznie oraz przesyłanie inwestorom kompleksowych informacji o spółce stanowi mocny fundament wizerunku firmy – zaznacza autorka. (ks)
Czytaj więcej

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj