Z początkiem marca 2024 roku Izabela Morawska została dyrektorką Centrum Informacyjnego Senatu. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Paradowską-Naturską.
W nowej roli Morawska zajmuje się kreowaniem polityki informacyjnej i medialnej, koordynacją i nadzorem nad obsługą medialną i informacyjną Senatu i jego organów oraz kierowaniem Centrum Informacyjnym Senatu. Do jej obowiązków należą również nadzory m.in. nad obsługą medialną wizyt krajowych i zagranicznych Marszałka Senatu i wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne we współpracy z Senatem i jego organami, nad organizacją konferencji prasowych, wywiadów i wydarzeń, nad prowadzeniem i redagowaniem strony internetowej oraz profili w mediach społecznościowych Senatu, nad udostępnianiem informacji publicznej dotyczącej działalności Senatu i jego organów, a także nad obsługą fotograficzną i wideo wydarzeń związanych z pracą Senatu i jego organów.
Morawska jest ekspertem ds. PR i PA z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji całościowych strategii komunikacyjnych, kampanii medialnych, organizacji eventów, media relations, komunikacji kryzysowej, budowaniu długoterminowych relacji z interesariuszami, a także kreowaniu wizerunku firm, organizacji i osób.
Jest założycielką firmy doradczej zajmującej się wsparciem klientów w obszarze PR i PA, komunikacji kryzysowej i kreowania wizerunku. Przez cztery lata zarządzała komunikacją korporacyjną oraz obszarem public affairs w Coca-Cola Poland. Reprezentowała firmę w organizacjach branżowych i biznesowych w funkcji członka rady nadzorczej organizacji.
Wcześniej przez rok odgrywała rolę Account Directora w agencji FleishmanHillard. Przez ponad 13 lat pracowała w Kancelarii Premiera, gdzie odpowiadała za strategię komunikacyjną. Poprzednio pełniła także funkcję dyrektorki Centrum Informacyjnego Rządu. (ao)