niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryIzabela Niewiarowska-Bryl Brand Managerką Radia ZET

Izabela Niewiarowska-Bryl Brand Managerką Radia ZET

Wraz z początkiem września 2024 roku Izabela Niewiarowska-Bryl awansowała na stanowisko Brand Managerki Radia ZET.

To stanowisko w Radiu ZET było nieobsadzone od maja 2024 roku. Wcześniej obejmowała je Anita Tomasik, która przeszła do TVP.

W związku z awansem Niewiarowska-Bryl jest odpowiedzialna m.in. za współtworzenie kampanii reklamowych dla stacji, nadzór nad realizacją projektów marketingowych, a także współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

Niewiarowska-Bryl jest związana z Radiem ZET od początku swojej pracy zawodowej. Do tej pory związana była z działem marketingu kierowanym przez Katarzynę Piecuch jako kierowniczka produkcji wydarzeń pozaantenowych. Do zespołu zajmującego się marketingiem i promocją stacji dołączyła w 2020 roku. Wcześniej była m.in. szefową sekretariatu programowego Radia ZET. Niewiarowska-Bryl ukończyła studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

W ramach działu marketingu Radia ZET awansowała również Katarzyna Wziątek, która objęła stanowisko starszej specjalistki ds. marketingu Radia ZET. Dział odpowiada m.in. za przygotowywanie i planowanie kampanii reklamowych, organizację akcji promocyjnych, produkcję gadżetów, patronaty, współpracę z domami mediowymi, komunikację w social mediach czy wsparcie anteny przy organizacji wydarzeń specjalnych. Obecnie w zespole pracuje osiem osób. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj