Jagoda Prętnicka-Markiewicz na początku maja 2022 roku dołączyła do 180heartbeats + JUNG v MATT na stanowisko Brand Communication Directora. Będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wsparcie jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Jej zadaniem będzie także dodanie do oferty 180heartbeats + JUNG v MATT komunikacji opartej na danych.
Poprzednio, przez dwa lata, Prętnicka-Markiewicz pełniła funkcję Head of Communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy. Wcześniej przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne. Ma także kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations, takich jak Edelman Polska, Headlines Porter Novelli czy People PR. W swojej karierze planowała i wprowadzała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG.
Wcześniej za PR agencji odpowiadała Magdalena Łukasiuk, która z końcem kwietnia odeszła ze 180heartbeats + JUNG v MATT. (mb)