Dan Connell, global brand PR manager Jaguara, przeprosił agencje, które zaprotestowały przeciwko decyzji firmy. Koncern poszukiwał agencji dla swojego globalnego programu CSR-owego. Po zebraniu propozycji odwołał przetarg.
Jaguar zdecydował, że działania PR-owe będą koordynowane przez własny zespół brand PR. Przedstawiciele agencji całą sytuację skomentowali krótko: „to jakiś żart”.
Connell przepraszał za zamieszanie, które wywołała Akademia Jaguara. Agencja, miała pomóc w ocenie strategii przyjętej przez akademię (wywołanie szumu wokół Olimpiady oraz kontakty z młodymi gwiazdami sportu). Współpraca miała dotyczyć zarówno działań korporacyjnych i konsumenckich. Nazwy zwycięskich agencji miały zostać ogłoszone pod koniec ubiegłego roku. Jednak nie wybrano żadnej firmy. Connell tłumaczy, że Jaguar nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji w tej sprawie.
Akdemia Jaguara to szansa dla młodych ludzi na pracę z takimi gwiazdami sportu, jak Jessica Ennis. (kg)