Filip Mecner będzie gościem IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Dni Marketingu Sportowego”. Spotkanie odbędzie się w Poznaniu w dniach 23-25 listopada. Mecner zaprezentuje na nim temat: „»Keep It Simple Stupid« – czyli jak tworzyć prostą, ale efektywną sportową kampanię PR. Omówienie działań Public Relations prowadzonych dla angielskiej ekstraklasy piłkarskiej Barclays Premiership”.
„Podczas tego wystąpienia opowiem, z jakimi założeniami zgłosił się do mojej agencji Barclays, dlaczego przy tworzeniu tej kampanii kierowaliśmy się zasadą »KISS«, jakie projekty były efektem naszego rozumowania, do jakich mediów była skierowana kampania i jakie efekty w prasie przyniosła” – mówi Filip Mecner.
Filip Mecner pracował w londyńskiej agencji Lexis Public Relations, która odpowiadała za PR angielskiej ekstraklasy piłkarskiej Barclays Premiership. Jeden z projektów agencji pt. „Chant Laureate”, został uznany za najlepszą kampanię PR na Wyspach Brytyjskich w 2004 roku.
Informacje na temat konferencji można znaleźć na stronie: www.sbf.pl/dms.