sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJak Deutsche Bank walczy o reputację

Jak Deutsche Bank walczy o reputację

Firma zapowiada reorganizację pracy i  wprowadza blokadę na sms-y i korzystanie z komunikatorów takich jak WhatsApp w telefonach służbowych – czytamy w serwisie polsatnews.pl. Ograniczenie ma potrwać do końca marca.  Zakaz ma obowiązywać też w odniesieniu do telefonów prywatnych, jeśli pracownicy używają ich do celów służbowych.

Jednym z powodów takiej sytuacji ma być fakt, że bank nie może archiwizować sms-ów, tak jak czyni to np. z e-mailami, przez co nie ma nad nimi pełnej kontroli. Według agencji Bloomberg (na którą to powołuje się źródło) decyzja ta jest częścią szerszych działań Deutsche Banku, by w pełni dostosować firmę do wymogów regulacyjnych dotyczących bezpieczeństwa danych bankowych.

Ma też oczyścić reputację banku, nadwyrężoną szeregiem dochodzeń w sprawie wyjaśnienia jego roli w sprzedaży tzw. toksycznych długów, manipulowania stopami procentowymi i praniem „brudnych pieniędzy” w Rosji. (mw)
 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj