„W ciężkim okresie nie jest łatwo ustalić i realizować politykę informacyjną. Każde źle dobrane słowo w ustach prezesa czy rzecznika może spowodować falę niekorzystnych informacji medialnych” – pisze na łamach Pulsu Biznesu Arkadiusz Bińczyk dyrektor generalny AM Art-Media. W artykule na temat polityki informacyjnej w czasach kryzysu autor podkreśla, że należy mówić o trudnościach, jeśli takie wystąpią i jednocześnie mieć gotową receptę na zminimalizowanie ich skutków.
Autor zauważa poza tym, że dużym błędem jest także wycofywanie się z działań CSR-owych w trakcie kryzysu. Daje to do zrozumienia klientom, że społeczna odpowiedzialność biznesu była podyktowana chęcią firmy zaistnienia w mediach. „Dokonywanie jednym ruchem pióra pochopnych cięć w budżetach to błąd, który może trwale zaszkodzić wizerunkowi” – pisze Bińczyk.(mk)