McDonald’s odrzucił wprawdzie propozycję stworzenia wspólnej kanapki razem z BurgerKingiem, ale inne marki chętnie uszczknęłyby coś z tego pomysłu– czytamy w PRDaily.com.
Biznesowi potencjał zamieszania odkryła sieć Denny’s. Niedawny informowaliśmy bowiem o tym, że McDonald’s nie skorzysta z oferty konkurenta. CEO koncernu zaznaczył przy tym, że docenia pomysł i „dobro sprawy”, jednak jego zdaniem mogłyby zrobić „coś większego”.
Po tym oświadczeniu Denny’s za pośrednictwem Twittera złozyła własną propozycję, kanapki – „Slopper.” Ale nie tylko ona. Lokalna firma fast foodowa Krystal z Atlanty również zwróciła się do Burger Kinga, by działali wspólnie. „Bylibyśmy zaszczyceni, gdybyśmy mogli dołączyć do was i wspólnie obchodzić Dzień Pokoju”.
Jak informuje PRDaily.com, koncern póki co nie odpowiedział. (mw)