środa, 22 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJak marki mogą wykorzystać Instagram Stories

Jak marki mogą wykorzystać Instagram Stories

Dzięki historiom na Instagramie marki mogą lepiej angażować klientów. O tym, jak wykorzystać Instagram Stories w biznesie, czytamy na socialmediaexaminer.com.

Jak czytamy, Instagram Stories można wykorzystać, by przesłać klientom specjalne oferty. Marka może na przykład zamieścić w Stories kupon z informacją, że oferta wygasa – tak jak wpis – po 24 godzinach od publikacji. Kupon może kierować użytkowników np. do linku na profilu marki. Na stronie docelowej można dowiedzieć się, jak skorzystać z oferty. Jak dalej czytamy, oferta ograniczona czasowo powoduje, że klienci szybciej decydują się na kupno. Innym sposobem jest użycie funkcji Direct Message (DM). Za pomocą Stories można zachęcić użytkowników do odpowiedzi w prywatnej wiadomości – jeśli odpowiedzą, mogą liczyć np. na rabat.

Historie na Instagramie mogą także posłużyć do pokazania procesu twórczego – czytamy dalej. Może to być szkic projektu lub wideo z wizyty w dziale produkcji. Takie włączenie publiczności w proces powstawania produktu buduje zaufanie klientów. Można także pokazać w ten sposób niezapowiadany produkt. Instagram Stories to także możliwość pokazania nieformalnej strony firmy. Mimo, że są to wpisy, które znikają, ich wpływ na wizerunek marki jest zauważalny. Warto pokazać „ludzkie” oblicze firmy, publikując np. zdjęcia czy wideo zza kulis – czytamy.

Dalej czytamy także, że Instagram Stories można wykorzystać w przypadku przejęcia konta marki. Powierzenie profilu nowej osobie, np. ambasadorowi marki czy współpracującemu z nią blogerowi, to sposób na rozwój konta. Jak czytamy, takie działanie zwraca szczególną uwagę obserwujących. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj