niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDo akcji #Hot16Challenge2 dołączają także marki

Do akcji #Hot16Challenge2 dołączają także marki

W maju 2020 roku polski internet opanowała akcja #Hot16Challenge2. Zbiórkę funduszy na rzecz służby zdrowia zainicjował w portalu siepomaga.pl raper Solar (Karol Poziemski, reprezentujący Polski Hip-Hop). Do 18 maja 2020 roku akcję wsparło ponad 75 tys. osób.

Czytaj więcej: Znani Polacy z sukcesem zbierają fundusze dla służby zdrowia w ramach akcji #Hot16Challenge

Swoim 16-wersowym rapem akcję wsparło wielu raperów, muzyków oraz znanych Polaków, takich jak Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Za ich przykładem postanowiły podążyć także znane marki.

Jednym z pierwszych brandów, które zaangażowały się w #Hot16Challenge2, był X-kom – sieć sklepów oferujących sprzęt komputerowy i elektronikę. Osobą rapującą został Kamil Gajdek, reprezentujący dział marketingu firmy. Marka wsparła akcję bez wskazania przez innych i postanowiła zachęcić do pomagania innych – wśród tych, którym rzuciła wyzwanie, znaleźli się m.in. ESL Polska, Netflix Polska, TechlandGames oraz Komputer Świat.

Na wyzwanie X-komu odpowiedzieli Techland Games oraz Komputer Świat. Dzięki kolejnym wskazaniom w akcję zaangażowały się także następne marki związane z branżą technologiczną, takie jak Auto Świat, Motorola Polska, iRobot Polska czy sieć komórkowa PLUSH – która poinformowała także o przekazaniu datku w wysokości 10 tys. zł i zdecydowała się wytypować do wyzwania znanego amerykańskiego rapera Lil Wayne’a.

W akcję postanowiła zaangażować się także branża spożywcza. Dzięki wskazaniu od rapera Wujka Samo Zło swoją szesnastkę nagrał bard znany z reklam Lecha Premium. Aby wesprzeć służbę zdrowia, bard wytypował kolejne postacie znane z reklam – m.in. Małego Głoda promującego markę Danio. Oba nagrania utrzymane zostały w konwencji znanej ze spotów telewizyjnych.

Zbiórkę funduszy wsparł też bank BNP Paribas. „Nigdy nie odmawiamy pomocy w słusznej sprawie, nawet jeśli wiąże się to z tym, że musimy odnaleźć się w zupełnie nowej roli” – komentuje marka w opisie swojego filmu.

Do czasu tej publikacji w ramach akcji na stronie siepomaga.pl zebrano ponad 2,6 mln zł. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj