Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Jak nie dać się trollom? NASK i Ministerstwo Cyfryzacji chcą walczyć z dezinformacją. 22 listopada 2024 roku instytut badawczy nask poinformował, że wraz z ministerstwem cyfryzacji rozpoczynają ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest walka z dezinformacją. organizatorzy chcą zwrócić uwagę na obecność nieprawdziwych informacji w sieci i związane z tym niebezpieczeństwo. kampania ma uczulać internautów na obecność fałszywych treści oraz edukować, w jaki sposób można zweryfikować udostępniane w sieci informacje. organizatorzy akcji zachęcają również do zgłaszania wszelkich przypadków dezinformacji oraz instruują, w jaki sposób należy to zrobić. w ramach akcji powstały spoty, które dostępne są na kanale ministerstwa cyfryzacji na youtubie. w materiałach wykorzystano postaci trolli, których rozmowy w obrazowy sposób mają pokazać mechanizmy działania dezinformacji. ministerstwo cyfryzacji i nask w przygotowanych spotach starają się także uświadamiać, jaki cel może mieć udostępnianie fałszywych informacji oraz w jaki sposób nie dopuścić do ich rozprzestrzeniania. kampania realizowana jest w ogólnopolskich mediach, w tym w stacjach telewizyjnych i radiowych, a także w internecie i w kanałach ministerstwa cyfryzacji oraz nask w social mediach. ponadto w ramach akcji na stronie nask.pl/dezinfo można znaleźć praktyczne porady dotyczące rozpoznawania dezinformacji oraz metod przeciwdziałania. organizatorzy zachęcają także do włączenia się do walki z dezinformacją poprzez swoją działalność w sieci. w związku z tym zachęca się internautów do tego, by weryfikowali źródła, udostępniali jedynie sprawdzone treści oraz zgłaszali wszelkie przejawy dezinformacji na stronie. za kreację i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada fabryka komunikacji społecznej. (kn).
22 listopada 2024 roku instytut badawczy NASK poinformował, że wraz z Ministerstwem Cyfryzacji rozpoczynają ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest walka z dezinformacją. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na obecność nieprawdziwych informacji w sieci i związane z tym niebezpieczeństwo.
Kampania ma uczulać internautów na obecność fałszywych treści oraz edukować, w jaki sposób można zweryfikować udostępniane w sieci informacje. Organizatorzy akcji zachęcają również do zgłaszania wszelkich przypadków dezinformacji oraz instruują, w jaki sposób należy to zrobić.
W ramach akcji powstały spoty, które dostępne są na kanale Ministerstwa Cyfryzacji na YouTubie.
W materiałach wykorzystano postaci trolli, których rozmowy w obrazowy sposób mają pokazać mechanizmy działania dezinformacji. Ministerstwo Cyfryzacji i NASK w przygotowanych spotach starają się także uświadamiać, jaki cel może mieć udostępnianie fałszywych informacji oraz w jaki sposób nie dopuścić do ich rozprzestrzeniania.
Kampania realizowana jest w ogólnopolskich mediach, w tym w stacjach telewizyjnych i radiowych, a także w internecie i w kanałach Ministerstwa Cyfryzacji oraz NASK w social mediach.
Ponadto w ramach akcji na stronie nask.pl/dezinfo można znaleźć praktyczne porady dotyczące rozpoznawania dezinformacji oraz metod przeciwdziałania.
Organizatorzy zachęcają także do włączenia się do walki z dezinformacją poprzez swoją działalność w sieci. W związku z tym zachęca się internautów do tego, by weryfikowali źródła, udostępniali jedynie sprawdzone treści oraz zgłaszali wszelkie przejawy dezinformacji na stronie.
Za kreację i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Jak nie dać się trollom? NASK i Ministerstwo Cyfryzacji chcą walczyć z dezinformacją. 22 listopada 2024 roku instytut badawczy nask poinformował, że wraz z ministerstwem cyfryzacji rozpoczynają ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest walka z dezinformacją. organizatorzy chcą zwrócić uwagę na obecność nieprawdziwych informacji w sieci i związane z tym niebezpieczeństwo. kampania ma uczulać internautów na obecność fałszywych treści oraz edukować, w jaki sposób można zweryfikować udostępniane w sieci informacje. organizatorzy akcji zachęcają również do zgłaszania wszelkich przypadków dezinformacji oraz instruują, w jaki sposób należy to zrobić. w ramach akcji powstały spoty, które dostępne są na kanale ministerstwa cyfryzacji na youtubie. w materiałach wykorzystano postaci trolli, których rozmowy w obrazowy sposób mają pokazać mechanizmy działania dezinformacji. ministerstwo cyfryzacji i nask w przygotowanych spotach starają się także uświadamiać, jaki cel może mieć udostępnianie fałszywych informacji oraz w jaki sposób nie dopuścić do ich rozprzestrzeniania. kampania realizowana jest w ogólnopolskich mediach, w tym w stacjach telewizyjnych i radiowych, a także w internecie i w kanałach ministerstwa cyfryzacji oraz nask w social mediach. ponadto w ramach akcji na stronie nask.pl/dezinfo można znaleźć praktyczne porady dotyczące rozpoznawania dezinformacji oraz metod przeciwdziałania. organizatorzy zachęcają także do włączenia się do walki z dezinformacją poprzez swoją działalność w sieci. w związku z tym zachęca się internautów do tego, by weryfikowali źródła, udostępniali jedynie sprawdzone treści oraz zgłaszali wszelkie przejawy dezinformacji na stronie. za kreację i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada fabryka komunikacji społecznej. (kn).