Twitter wprowadził nowy przycisk, który umożliwia „wyciszenie” uciążliwych użytkowników. Serwis prnewsonline.com radzi firmom, jak tego uniknąć.
„Niezależnie od tego, czy to Twitter, Facebook lub LinkedIn, marki i organizacje muszą działać zgodnie ze swoją strategią dla mediów społecznościowych”- czytamy. Przede wszystkim plan komunikacji w sieci powinien być dostosowany do celów marketingowych. Może się bowiem okazać, że działania w mediach społecznościowych będą sabotować ich realizację. Działania w mediach społecznościowych będą skuteczniejsze, gdy firmy rozpiszą swoją aktywność w kalendarzu, uprzednio sprawdzając, w jakie dni ich posty dają najlepsze efekty. Co do samych treści: firma powinna zastanowić się nad wykorzystywanym językiem i poruszaną tematyką: czy ma być konwencjonalnie i lekko czy może profesjonalnie i autorytatywnie? Jak czytamy, najważniejsze jest jednak ciągłe próbowanie, bo tak naprawdę istnieje niewiele uniwersalnych zasad dotyczących mediów społecznościowych. W tym obszarze najważniejsze jest doświadczenie i wyznaczenie własnych zasad. (ks)