Już 3 kwietnia 2025 roku w Złotych Tarasach w Warszawie odbędzie się konferencja IAB HowTo: „Retail Media. Nowy wspaniały świat”. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak obecnie wygląda rynek retailmediowy – czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji.
W trakcie konferencji zostaną zaprezentowane prawdziwe przykłady działań marki w sieciach retailmediowych i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi, strategie planowania obecności w Retail Mediach oraz sposoby dotarcia do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji, czyli przy półce sklepowej – zarówno tej tradycyjnej, jak i wirtualnej.
Wydarzenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, a także budowaniem marki z wykorzystaniem nowych punktów kontaktu z konsumentem. Przedstawione na konferencji informacje mogą być przydatne w szczególności dla tych, którzy chcą poznać najnowsze trendy i narzędzia komunikacji online do pozyskiwania klientów, jak również analizy zmian zachowań współczesnego konsumenta.
Celem organizatorów jest zapewnienie uczestnikom konferencji wiedzy na temat kluczowych obszarów związanych z Retail Mediami, w tym markami, platformami sprzedażowymi, retailerami oraz mediami. Wydarzenie skupi się na strategiach, wykorzystaniu danych i integracji kanałów, pokazując pełne spektrum działań retailmediowych.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer, Commerce Media Tech, Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud, Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group, Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok, czy Maria Sokołowska, Solutions Consultant, Global Solutoions, Retail Media, Adform.
Bilety są dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ao)