O strategii wysyłania informacji prasowych pisze na stronie aboutpublicrelations.net Sheena Nix.
Autorka artykułu przedstawia następującą sytuację: gdy wprowadza się na rynek nowy produkt lub usługę, przygotowuje się jednocześnie na jego temat informację prasową. Gotową notatkę można wysłać do współpracowników Oprah Winfrey i liczyć na to, że dostrzegą ją wśród tysięcy podobnych materiałów przesyłanych im codziennie.
Jak zaznacza Nix, można również przygotować swoją notatkę pod kątem jej pozycjonowania tak, aby dotarła do jak największej liczby blogów, stron internetowych oraz dziennikarzy, którzy być może będą zainteresowani jej treścią.
Niektórzy mogą wykorzystywać obie wymienione powyżej strategie. Jak zauważa autorka, najważniejsza jest dywersyfikacja sposobów rozpowszechniania informacji prasowych. Wszystko po to, aby jak największa liczba osób znalazła twoją informację, nawet jeśli będą to osoby prowadzące niszową działalność.(ks)
Czytaj więcej