Robin Russo na portalu bulldogreporter.com doradza, w jaki sposób PR-owcy powinni przetrwać czasy kryzysu. Autorka wyjaśnia, że wydatki na PR są najszybciej redukowane, ponieważ właściciele firm nie zawsze orientują się czym zajmuje się dział PR w ich przedsiębiorstwie. Wymienia ona cztery zasady, dzięki którym PR-owcy będą mogli przekonać biznesmenów, że ich praca jest potrzebna firmie.
Po pierwsze Russo doradza, by być zorientowanym w wynikach finansowych firmy i umieć przedstawić działania PR-owskie jako znacznie mniej kosztowne niż inne zabiegi marketingowe oraz reklamę. Po drugie zaznacza, że PR-owcy powinni skierować się bardziej ku działaniom e-PR-owskim i poza tradycyjnymi mediami wykorzystywać w pełni Internet i media społeczne. Po trzecie przyznaje, że niezwykle ważna jest dobra i kreatywna współpraca z klientami. Doradza także, by zrezygnować ze starych taktyk, które albo się nie sprawdziły, albo obecnie są mało efektywne. (mk)
Czytaj więcej