wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJak PR-owiec ma przetrwać kryzys?

Jak PR-owiec ma przetrwać kryzys?

Robin Russo na portalu bulldogreporter.com doradza, w jaki sposób PR-owcy powinni przetrwać czasy kryzysu. Autorka wyjaśnia, że wydatki na PR są najszybciej redukowane, ponieważ właściciele firm nie zawsze orientują się czym zajmuje się dział PR w ich przedsiębiorstwie. Wymienia ona cztery zasady, dzięki którym PR-owcy będą mogli przekonać biznesmenów, że ich praca jest potrzebna firmie.

Po pierwsze Russo doradza, by być zorientowanym w wynikach finansowych firmy i umieć przedstawić działania PR-owskie jako znacznie mniej kosztowne niż inne zabiegi marketingowe oraz reklamę. Po drugie zaznacza, że PR-owcy powinni skierować się bardziej ku działaniom e-PR-owskim i poza tradycyjnymi mediami wykorzystywać w pełni Internet i media społeczne. Po trzecie przyznaje, że niezwykle ważna jest dobra i kreatywna współpraca z klientami. Doradza także, by zrezygnować ze starych taktyk, które albo się nie sprawdziły, albo obecnie są mało efektywne. (mk)
Czytaj więcej

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj