Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Jak niestandardowo rekrutować? Kilka pomysłów od zachodnich agencji. czas letnich staży zbliża się bardzo szybko. najbliższe tygodnie będą dobrym momentem na zastanowienie się, jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do twojej firmy. wstawienie ogłoszenia do działów „praca” (takich jak ten na proto.pl ) na różnych portalach to podstawa, jednak warto zrobić coś więcej. na digiday.com pojawił się opis praktyk kilku zachodnich agencji, które w niestandardowy sposób zapraszają, szkolą i wdrażają nowych pracowników. space150firma stworzyła prostego sms-owego chatbota, który przeprowadzał wstępną rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami – pisze digiday.com. niestandardową kampanię agencja promowała w mediach społecznościowych, kładąc szczególny nacisk na instagram stories. każdy z chętnych mógł wysłać wiadomość o treści „intern” (ang. „stażysta”) na specjalny numer, by otrzymać serię pytań. digiday.com pisze, że niektóre mogły wydać się naprawdę abstrakcyjne – bot prosi na przykład o rozstrzygnięcie, „w jaki sposób pies mógłby nosić spodnie?”. po przejściu wstępnego etapu potencjalni kandydaci otrzymali adres strony internetowej, na której mogli składać podania o przyjęcie na stanowisko zgodne z ich preferencjami. havas chicagota agencja już od wielu lat praktykuje szukanie stażystów z wykorzystaniem mediów społecznościowych – pisze digiday.com. jednak żeby dostać się na jeden z ostatnich zimowych staży, potencjalni praktykanci musieli znaleźć sposób na zareklamowanie… ostrych, chicagowskich zim. kandydaci mieli w sześć dni wymyślić, jak sprzedać najmniej przyjemny czas w roku, a przez dwie kolejne doby realizować swoją minikampanię za pośrednictwem instagram stories – czytamy. hugedigiday.com przytacza też przykład agencji, która stworzyła własną szkołę. projekt o nazwie „huge schools.” ma za zadanie wyłonić przyszłych specjalistów spośród studentów lub pracowników innych firm, którzy chcą zmienić stanowisko. podczas kilku semestrów praktykanci są uczeni podstaw technik projektowania graficznego czy planowania strategii contentowych. wybrane osoby są zapraszane później do siedziby huge’a na 10-tygodniowy, intensywny trening obejmujący już realizowanie prawdziwych zleceń agencji – pisze digiday.com. deutschpodobną propozycję ma amerykańska agencja deutsch – „d-prep” to wakacyjny, 8-tygodniowy program, podczas którego praktykanci mają szansę zajmować się prawdziwymi briefami od klientów wraz z projektantami, informatykami i dyrektorami kreatywnymi. deutsch promuje swój wakacyjny program we wszystkich sieciach społecznościowych, włącznie z facebookiem, twitterem, linkedinem i – w tym roku szczególnie mocno – instagramem. jedna z treści opublikowanych przez agencję w zakładce stories pokazuje na przykład, jak ciekawie i niestandardowo wygląda praca w deutsch. maxusta agencja przygotowuje w drugiej połowie kwietnia 2017 roku dzień otwarty dla kandydatów. będą oni mieli szansę spędzić czas z pracownikami maxusa. firma dodatkowo zorganizuje panele dyskusyjne i informacyjne, na których potencjalni praktykanci poznają przykładowe ścieżki kariery, takie jak researcher, specjalista od analizy danych czy marketingu międzykulturowego. „naszym celem jest stworzenie okazji do bezpośredniego zapoznania się z ewentualnymi kandydatami i nawiązania relacji z przyszłymi gwiazdami świata mediów” – powiedział digiday.com steven echeverri, szef rekrutacji w maxusie. (mp).
Czas letnich staży zbliża się bardzo szybko. Najbliższe tygodnie będą dobrym momentem na zastanowienie się, jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do Twojej firmy.
Wstawienie ogłoszenia do działów „Praca” (takich jak ten na PRoto.pl) na różnych portalach to podstawa, jednak warto zrobić coś więcej. Na digiday.com pojawił się opis praktyk kilku zachodnich agencji, które w niestandardowy sposób zapraszają, szkolą i wdrażają nowych pracowników.
Space150 Firma stworzyła prostego SMS-owego chatbota, który przeprowadzał wstępną rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami – pisze digiday.com. Niestandardową kampanię agencja promowała w mediach społecznościowych, kładąc szczególny nacisk na Instagram Stories.
Każdy z chętnych mógł wysłać wiadomość o treści „Intern” (ang. „stażysta”) na specjalny numer, by otrzymać serię pytań. Digiday.com pisze, że niektóre mogły wydać się naprawdę abstrakcyjne – bot prosi na przykład o rozstrzygnięcie, „w jaki sposób pies mógłby nosić spodnie?”.
Po przejściu wstępnego etapu potencjalni kandydaci otrzymali adres strony internetowej, na której mogli składać podania o przyjęcie na stanowisko zgodne z ich preferencjami.
Havas Chicago Ta agencja już od wielu lat praktykuje szukanie stażystów z wykorzystaniem mediów społecznościowych – pisze digiday.com. Jednak żeby dostać się na jeden z ostatnich zimowych staży, potencjalni praktykanci musieli znaleźć sposób na zareklamowanie… ostrych, chicagowskich zim.
Kandydaci mieli w sześć dni wymyślić, jak sprzedać najmniej przyjemny czas w roku, a przez dwie kolejne doby realizować swoją minikampanię za pośrednictwem Instagram Stories – czytamy.
Huge Digiday.com przytacza też przykład agencji, która stworzyła własną szkołę. Projekt o nazwie „Huge Schools.” ma za zadanie wyłonić przyszłych specjalistów spośród studentów lub pracowników innych firm, którzy chcą zmienić stanowisko.
Podczas kilku semestrów praktykanci są uczeni podstaw technik projektowania graficznego czy planowania strategii contentowych. Wybrane osoby są zapraszane później do siedziby Huge’a na 10-tygodniowy, intensywny trening obejmujący już realizowanie prawdziwych zleceń agencji – pisze digiday.com.
Deutsch Podobną propozycję ma amerykańska agencja Deutsch – „D-Prep” to wakacyjny, 8-tygodniowy program, podczas którego praktykanci mają szansę zajmować się prawdziwymi briefami od klientów wraz z projektantami, informatykami i dyrektorami kreatywnymi.
Deutsch promuje swój wakacyjny program we wszystkich sieciach społecznościowych, włącznie z Facebookiem, Twitterem, LinkedInem i – w tym roku szczególnie mocno – Instagramem. Jedna z treści opublikowanych przez agencję w zakładce Stories pokazuje na przykład, jak ciekawie i niestandardowo wygląda praca w Deutsch.
Maxus Ta agencja przygotowuje w drugiej połowie kwietnia 2017 roku dzień otwarty dla kandydatów. Będą oni mieli szansę spędzić czas z pracownikami Maxusa. Firma dodatkowo zorganizuje panele dyskusyjne i informacyjne, na których potencjalni praktykanci poznają przykładowe ścieżki kariery, takie jak researcher, specjalista od analizy danych czy marketingu międzykulturowego.
„Naszym celem jest stworzenie okazji do bezpośredniego zapoznania się z ewentualnymi kandydatami i nawiązania relacji z przyszłymi gwiazdami świata mediów” – powiedział digiday.com Steven Echeverri, szef rekrutacji w Maxusie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Jak niestandardowo rekrutować? Kilka pomysłów od zachodnich agencji. czas letnich staży zbliża się bardzo szybko. najbliższe tygodnie będą dobrym momentem na zastanowienie się, jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do twojej firmy. wstawienie ogłoszenia do działów „praca” (takich jak ten na proto.pl ) na różnych portalach to podstawa, jednak warto zrobić coś więcej. na digiday.com pojawił się opis praktyk kilku zachodnich agencji, które w niestandardowy sposób zapraszają, szkolą i wdrażają nowych pracowników. space150firma stworzyła prostego sms-owego chatbota, który przeprowadzał wstępną rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami – pisze digiday.com. niestandardową kampanię agencja promowała w mediach społecznościowych, kładąc szczególny nacisk na instagram stories. każdy z chętnych mógł wysłać wiadomość o treści „intern” (ang. „stażysta”) na specjalny numer, by otrzymać serię pytań. digiday.com pisze, że niektóre mogły wydać się naprawdę abstrakcyjne – bot prosi na przykład o rozstrzygnięcie, „w jaki sposób pies mógłby nosić spodnie?”. po przejściu wstępnego etapu potencjalni kandydaci otrzymali adres strony internetowej, na której mogli składać podania o przyjęcie na stanowisko zgodne z ich preferencjami. havas chicagota agencja już od wielu lat praktykuje szukanie stażystów z wykorzystaniem mediów społecznościowych – pisze digiday.com. jednak żeby dostać się na jeden z ostatnich zimowych staży, potencjalni praktykanci musieli znaleźć sposób na zareklamowanie… ostrych, chicagowskich zim. kandydaci mieli w sześć dni wymyślić, jak sprzedać najmniej przyjemny czas w roku, a przez dwie kolejne doby realizować swoją minikampanię za pośrednictwem instagram stories – czytamy. hugedigiday.com przytacza też przykład agencji, która stworzyła własną szkołę. projekt o nazwie „huge schools.” ma za zadanie wyłonić przyszłych specjalistów spośród studentów lub pracowników innych firm, którzy chcą zmienić stanowisko. podczas kilku semestrów praktykanci są uczeni podstaw technik projektowania graficznego czy planowania strategii contentowych. wybrane osoby są zapraszane później do siedziby huge’a na 10-tygodniowy, intensywny trening obejmujący już realizowanie prawdziwych zleceń agencji – pisze digiday.com. deutschpodobną propozycję ma amerykańska agencja deutsch – „d-prep” to wakacyjny, 8-tygodniowy program, podczas którego praktykanci mają szansę zajmować się prawdziwymi briefami od klientów wraz z projektantami, informatykami i dyrektorami kreatywnymi. deutsch promuje swój wakacyjny program we wszystkich sieciach społecznościowych, włącznie z facebookiem, twitterem, linkedinem i – w tym roku szczególnie mocno – instagramem. jedna z treści opublikowanych przez agencję w zakładce stories pokazuje na przykład, jak ciekawie i niestandardowo wygląda praca w deutsch. maxusta agencja przygotowuje w drugiej połowie kwietnia 2017 roku dzień otwarty dla kandydatów. będą oni mieli szansę spędzić czas z pracownikami maxusa. firma dodatkowo zorganizuje panele dyskusyjne i informacyjne, na których potencjalni praktykanci poznają przykładowe ścieżki kariery, takie jak researcher, specjalista od analizy danych czy marketingu międzykulturowego. „naszym celem jest stworzenie okazji do bezpośredniego zapoznania się z ewentualnymi kandydatami i nawiązania relacji z przyszłymi gwiazdami świata mediów” – powiedział digiday.com steven echeverri, szef rekrutacji w maxusie. (mp).