Nowa reklama Kielc wywołała mieszane uczucia nie tylko wśród specjalistów od wizerunku i PR-u, ale również mieszkańców – dowiadujemy się z wieczornego wydania Faktów w TVN. Za 35 tys. złotych władze miasta wywiesiły wielki billboard z hasłem kampanii mającej na celu promowanie Kielc: „Don’t give up… you are in Kielce”.
Wśród mieszkańców hasło nie wzbudza dobrych skojarzeń, jak mówi jeden z nich – Emmanuel Richard: „To znaczy, że powinieneś wiedzieć, że życie w Kielcach jest bardzo trudne”.
Specjalista ds. PR, Sebastian Łuczak stwierdził, że „to jest hasło, które może podtrzymywać na duchu mieszkanców Kielc przy dużym wysiłku, żeby coś w tym mieście zmienić. Ale nie bardzo rozumiem, jak takie hasło miałoby skłonić kogoś do odwiedzin w Kielcach”. Zdaniem władz miasta, hasło jest bardzo dobre, mówi o tym, żeby się nie poddawać i iść przed siebie. (ak)