„W walce o pracowników firmy sięgnęły po kampanie reklamowe, przekonując, że są dobrymi pracodawcami” – można przeczytać w Dzienniku. Poprzez działania reklamowe typowe dla innych produktów, przedsiębiorcy reklamują oferowane przez siebie miejsca pracy. Ale swoją firmę należy promować także wśród zatrudnionych już pracowników. „Nasza kampania objęła m.in. ogłoszenia rekrutacyjne i wszelkie materiały, które przygotowujemy dla poszukujących pracy. Skierowaliśmy je także do pracowników naszego banku” – zaznacza Agnieszka Krawczyk z ING.
W artykule przytoczone zostały wyniki badań, według których pracownicy, jako czynnik decydujący o zadowoleniu z pracy, częściej niż finanse wymieniają „możliwości rozwoju, jakie daje im firma”. Dlatego „W tej chwili najważniejsze jest, by pracownik stał się przedsiębiorczy, rozwijał własne umiejętności” – zauważył Bartosz Piecuch z Partner Ontime Recruitment. (psp)