niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJak skutecznie popsuć wizerunek

Jak skutecznie popsuć wizerunek

Jak donosi Reuters, Andrew Young odszedł z organizacji Working Families for Wal-Mart – grupy, która zajmuje się budowaniem wizerunku amerykańskiej sieci handlowej. Do rezygnacji doprowadziła jego wypowiedź dla Los Angeles Sentinel, w której stwierdził, że „Żydzi, Arabowie i Koreańczycy, będący właścicielami małych sklepów przez lata naciągali lokalne społeczności, sprzedając czerstwy chleb, nieświeże mięso i zwiędnięte warzywa”.
W oświadczeniu Wal-Martu czytamy, że wypowiedź Younga „nie odzwierciedla uczuć sieci w stosunku do wspomnianych grup społecznych”. Young współpracował w latach 60-tych z Martinem Luther Kingiem, był także ambasadorem USA przy ONZ.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj