O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Piotr Voelkel, Jacek Santorski, Joanna Przetakiewicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” rozmawia Aleksandra Ślifirska.
To druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”. PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.
W poniedziałek ogłosiliśmy konkurs, w którym do wygrania było pięć książek „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”. Zapytaliśmy, kto jest Waszym zdaniem przykładem osoby z bardzo dobrze wypracowaną marką osobistą. Na skrzynkę redakcyjną wpłynęło bardzo dużo ciekawych propozycji, a wśród jej autorów wybraliśmy pięciu zwycięzców:
Panie – Dorotę i Katarzynę oraz Panów – Michała, Pawła i Mateusza. Z zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową. Gratulujemy!
Przypominamy regulamin:
KONKURS! DO WYGRANIA KSIĄŻKI „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”
1. Nagrodami w konkursie „MARKA OSOBISTA” są książki Aleksandry Ślifirskiej „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” .
2. Jedna osoba może wygrać jedną książkę.
3. Nagrodzonych zostanie 5 wybranych przez redakcję PRoto.pl osób, które udzielą odpowiedzi na pytanie: Kto jest Twoim zdaniem przykładem osoby z bardzo dobrze wypracowaną marką osobistą? Propozycje należy przesyłać na adres: redakcja@proto.pl wraz z dopiskiem „MARKA OSOBISTA” w tytule.
4. Ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone w portalu PRoto.pl w poniedziałek 21 marca 2016.
5. Organizatorem konkursu jest redakcja PRoto.pl
6. Zgłoszenia można przesyłać do piątku 18 marca do północy.