piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJak stworzyć osobistą markę? KONKURS

Jak stworzyć osobistą markę? KONKURS

Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z ośmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są lekcje tworzenia osobistej marki.

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Piotr Voelkel, Jacek Santorski, Joanna Przetakiewicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” rozmawia Aleksandra Ślifirska.

Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.

Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.
„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”  to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.

PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

O Autorce


Aleksandra Ślifirska, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej. Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu”(wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

 

KONKURS! DO WYGRANIA KSIĄŻKI „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”

1. Nagrodami w konkursie „MARKA OSOBISTA” są książki Aleksandry Ślifirskiej „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” .
2. Jedna osoba może wygrać jedną książkę.
3. Nagrodzonych zostanie 5 wybranych przez redakcję PRoto.pl osób, które udzielą odpowiedzi na pytanie: Kto jest Twoim zdaniem przykładem osoby z bardzo dobrze wypracowaną marką osobistą? Propozycje należy przesyłać na adres: redakcja@proto.pl wraz z dopiskiem „MARKA OSOBISTA” w tytule.
4. Ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone w portalu PRoto.pl w poniedziałek 21marca 2016.
5. Organizatorem konkursu jest redakcja PRoto.pl
6. Zgłoszenia można przesyłać do piątku 18 marca do północy.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj