„Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” – odpowiedzi na to pytanie udzielą goście webinaru organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów: Wojtek Mazur, CEO & Founder Elephate, i Agata Piechota, Content Marketing Specialist w tej agencji. Wydarzenie odbędzie się 18 czerwca 2024 roku.
Realizacja kampanii digital PR to jeden ze sposobów na wsparcie działań SEO czy zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci. Podczas webinaru uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez wszystkie etapy procesu tworzenia kampanii – od znalezienia koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie materiałów, aż po promocję i śledzenie efektów za pomocą narzędzi do monitoringu mediów. Na przykładzie case studies prelegenci podpowiedzą, jakie strategie się sprawdzają i jakich błędów należy unikać.
Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:
• wyznaczaniu celów kampanii digital PR,
• doborze strategii, narzędzi i kanałów komunikacji,
• tworzeniu atrakcyjnego contentu,
• dystrybucji materiałów prasowych,
• mierzeniu i raportowaniu wyników.
Na koniec spotkania zaplanowano sekcję pytań i odpowiedzi.
Spotkanie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.
Webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” odbędzie się we wtorek, 18 czerwca 2024 toku, o godzinie 12:00.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.