SARE – firma specjalizująca się w szeroko pojętym e-marketingu i wsparciu sprzedaży – już po raz trzynasty przeprowadza badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej.
Co użytkownicy myślą o poczcie elektronicznej, jakie mają wobec niej oczekiwania i jak wykorzystują ją w codziennym życiu? Właśnie na te pytania ma odpowiedzieć badanie. Co więcej, ma ono pokazać, jakie znaczenie ma dzisiaj e-mail, biorąc pod uwagę rozwój social mediów, wideo i mobile, a także to, czy automatyzacja marketingu cieszy się większą popularnością, czy wręcz przeciwnie.
Ankietę dostępną na stronie do 10.10.2016 r. mogą wypełnić wszyscy, którzy korzystają z poczty elektronicznej. Zostanie ona również przesłana respondentom drogą mailową. Druga część badania skierowana jest natomiast do marketerów. Ich odpowiedzi pokażą, jakie trendy panują aktualnie w branży.
Całe badanie ma pomóc firmom w skuteczniejszym wykorzystywaniu newsletterów w strategiach sprzedażowych i komunikacyjnych, samej firmie SARE zaś – jak najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.
W badaniu wykorzystywany jest moduł ankiet systemu SARE, umożliwiający prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Organizatorzy badania zorganizowali również konkurs na najciekawszą propozycję jego optymalizacji.
Aby wziąć udział w badaniu, należy kliknąć tutaj.
PRoto.pl jest patronem badania.