niedziela, 12 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJak wypromować produkt w serwisie Pinterest

Jak wypromować produkt w serwisie Pinterest

Pinterest to potężne narzędzie, które można skutecznie wykorzystać do promowania oferowanych usług i produktów. W jeffbullas.com dowiadujemy się, jakie działania marketingowe powinniśmy podjąć, by efektywnie promować produkt: usługę, książkę, atmosferę miejsca albo po prostu… siebie.

Autorka artykułu, Susan Harrow radzi, jak wykorzystać Pinteresta do promowania produktów: „Stwórz w serwisie społecznościowym tablicę z obrazkami, np. fryzurami ślubnymi, a następnie dołącz link do produktu obok jego opisu na Pintereście”. Jak natomiast promować usługę? Zdaniem Harrow tablicę na portalu należy traktować jako swoisty blog i wypełniać go pomocnymi wskazówkami i poradami dotyczącymi danego tematu – to z pewnością może pomóc naszym klientom w znajdowaniu potrzebnych informacji.

Pinterest może także pomóc w promowaniu atmosfery miejsca. Kiedy planujesz konferencję lub seminarium, „wrzuć na tablicę Pinteresta zdjęcia, które cię inspirują – np. kwiaty, które umieścisz przy wejściu do sali konferencyjnej, świeczki na stołach, notesy i długopisy dla każdego gościa – wszystko to, co wywoła miłą atmosferę”. Taktyka z pewnością podziała na zmysły klientów, którzy są zainteresowani inwestycją – czytamy w jeffbullas.com.

Jeżeli chcemy wypromować książkę, prócz zamieszczania na tablicy zdjęć jej okładki, pamiętajmy też o cytatach, zdjęciach „zza kulis” z etapami powstawania książki lub o innymi grafikach, które oddadzą istotę książki. Gdy zabieramy się zaś za własny wizerunek, Harrow podkreśla, że doskonałym rozwiązaniem jest prezentowanie siebie w różnych sytuacjach życiowych, np. w domu czy w pracy  – wszystko po to, by zbudować swój „lifestyle brand”.

Autorka na koniec dodaje, że zainteresowanie użytkowników promowanym przez nas kontentem może być duże, bo Pinterest naprawdę jest silnym narzędziem do promocji czegokolwiek. Z portalu korzysta obecnie około 70 milionów użytkowników z całego świata, a statystycznie każdy z nich spędza średnio 14 minut na wizytę – dowiadujemy się z portalu. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj