Pozyskiwanie sojuszników i partnerów do prowadzonych projektów public relations jest sztuką praktycznego wykorzystania znajomości relacji międzyludzkich, opartej m.in o nauki socjologiczne, psychologiczne oraz ekonomiczne. Aby dowiedzieć się, jak: znaleźć naturalnych koalicjantów, sformułować jasny, atrakcyjny cel i zbudować koalicję przez social media – weź udział w szkoleniu na temat skutecznego budowania koalicji wokół działań PR. Organizuje je 30 września w Warszawie portal PRoto.pl i On Board PR Ecco Network.
Szkolenie, prowadzone przez ekspertów z On Board Ecco Network, jest przeznaczone dla kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych, osób odpowiadających za kształtowanie pozycji rynkowej firmy, osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych, pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm, brand managerów oraz sympatyków komunikacji.
Szkolenie ma charakter warsztatowy.
Z pełnym programem szkolenia można zapoznać się tutaj.
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
-
Czym jest koalicja
-
Jak sformułować jasny i atrakcyjny dla koalicjantów cel
-
W jaki sposób dobierać koalicjantów
-
Jak budować koalicję poprzez Social Media
-
Jak rozwiązać koalicję, kiedy nie jest w stanie osiągnąć założonego celu, nie powodując sytuacji kryzysowej
Metody prowadzenia zajęć:
- Wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
- Case studies z Polski i świata
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Dyskusje
Koszt uczestnictwa w zajęciach wynosi 900 zł netto. (dla osób, które zapiszą się do 17 września)
Koszt uczestnictwa 700 zł netto – dla klientów Instytutu Monitorowania Mediów i klientów On Board PR Ecco Network.
Aby wziąć udział w szkoleniu, już dziś wypełnij formularz.
Organizatorzy:
On Board PR Ecco Network należy do największych i najbardziej renomowanych firm public relations w Polsce, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje we wszystkich liczących się rankingach branżowych oraz nagrody i wyróżnienia zdobywane przez nasze programy PR. Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations. Prowadzi również stałą współpracę z wiodącymi polskimi ośrodkami akademickimi, m.in. Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, jak również z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Jako sygnatariusz Kodeksu Dobrych Praktyk ZFPR jesteśmy przekonani, że etyka powinna wyznaczać przestrzeń dla działań komunikacyjnych i jest praktycznym czynnikiem ich skuteczności i wiarygodności.
PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. PRoto.pl informuje o nowościach z dziedziny social media, posiada także popularne profile na Facebooku i Twitterze.