niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJaka jest komunikacja wewnętrzna w Polsce?

Jaka jest komunikacja wewnętrzna w Polsce?

Rozpoczynamy coroczne badanie „Komunikacja wewnętrzna w Polsce 2010”. Badanie realizowane jest przez GFMP Management Consultants oraz redakcję PRoto.pl.

Jego celem jest wskazanie bieżących trendów oraz wyzwań, przed którymi stoją osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Badanie skierowane jest do osób, które odpowiadają w firmach za komunikację z pracownikami (badanie nie obejmuje agencji PR).

Zachęcamy do wypełnienia krótkiej, anonimowej ankiety. 

Badanie pozwoli odpowiedzieć na następujące pytania:

–  Czy znaczenie komunikacji wewnętrznej w polskich firmach rośnie czy maleje?
–  Jakie rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej firmy stosują lub planują wdrażać?
– Na czym koncentrują się i będą się koncentrować firmy w ramach komunikacji wewnętrznej?
– Z jakimi wyzwaniami są konfrontowane osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną?

Pełny raport z badania zostanie opublikowany na portalu PRoto.pl.

Wyniki zostaną również omówione podczas konferencji poświęconej komunikacji wewnętrznej: face 2010 – Nowoczesne strategie komunikacji (Warszawa, 13-14 października 2010),nad którą PRoto.pl sprawuje patronat.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj