Do 31 marca można wziąć udział w 10. badaniu „European Communication Monitor (ECM)” dotyczącym zarządzania komunikacją i public relations na świecie. Tegoroczna edycja dotyczy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, „big data”, a także nowych sposobów angażowania kadry zarządzającej czy interesariuszy.
Badanie prowadzone jest we współpracy z European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) oraz European Association of Communication Directors (EACD), przy jednoczesnym wsparciu agencji Prime Research International. Biorą w nim udział specjaliści od komunikacji z całej Europy, w tym również z Polski.
Prace nad projektem w Polsce koordynuje dr hab. Waldemar Rydzak, prezes zarządu Prelite Public Relations i adiunkt w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Każda osoba biorąca udział w badaniu może otrzymać końcowy raport i wziąć udział w losowaniu nagród – 5 stylowych zegarków Alcatel Onetouch Watches, kompatybilnych z systemem Android i smartphonami Apple.
European Communication Monitor to badanie w zakresie zarządzania komunikacją i public relations na świecie. Wyniki tegorocznej edycji zostaną zaprezentowane podczas Europejskiego Szczytu Komunikacyjnego w Brukseli, który odbędzie się na początku lipca 2016 roku, a następnie podczas konferencji organizowanych na całym świecie.
W ankiecie można wziąć udział za pośrednictwem strony.