Puls Biznesu opisuje problemy, z jakimi obecnie zmaga się firma turystyczna Oasis Tours. Zdaniem wypowiadających się w tekście przedstawicieli przedsiębiorstwa, nic złego się w firmie nie dzieje poza tym, że padła ona ofiarą czarnego PR-u.
Redakcja PRoto dowiedziała się, że Oasis Tours poszukuje agencji lub zewnętrznego konsultanta, który wspomógłby firmę w działaniach PR-owskich. Czy może mieć to związek z pojawiającymi się w Internecie informacjami, że Oasis niebawem upadnie? Anonimowego maila z taką informacją otrzymali konkurenci Oasis Tours a także portale zajmujące się tematyką turystyczną. Obecnie, jak przekonuje Grzegorz Karolewski, dyrektor generalny Oasis Tours, prezes firmy złożył tymczasową rezygnację ze stanowiska z powodów osobistych, ale to nie oznacza, że firma ma upaść. Rozmówca Małgorzaty Grzegorczyk z Pulsu Biznesu zapowiada złożenie w tej sprawie zawiadomienia do prokuratury.
Jak wynika z tekstu, czarny PR w turystyce nie jest zjawiskiem nowym, oczerniając się wzajemnie na forach internetowych konkurujące ze sobą firmy, w ten sposób walczą o klientów. Jednak Grzegorz Baszczyński z RainbowTours przyznaje, że pierwszy raz spotkał się z oskarżeniami rozsyłanymi drogą mailową.(ał)