W lipcu 2024 roku Jakub Zajdel, CEO More communications agency, dołączył New Business Development Committee w globalnej sieci IPREX.
Grupa New Business Development Committee odpowiada za koncentrację kompetencji z różnych obszarów od zrzeszonych agencji i pozyskiwanie nowego biznesu dla członków IPREX. W ramach NBDC powołano podgrupy z zakresu transformacji cyfrowej, zdrowia publicznego oraz Diversity, Equity and Inclusion.
Na czele grupy stanęła Beth Thompson, VP, Director of PR & Social Media z agencji Gatesman z Chicago.
IPREX to międzynarodowa organizacja zrzeszająca niezależne firmy z public relations, założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych. Jej celem jest wspieranie firm PR w rozszerzaniu ich działalności poza lokalne rynki przez oferowanie platformy do współpracy i wymiany wiedzy. Obecnie do IPREX należą 62 agencje z pięciu różnych kontynentów. More communications agency jest jedyną polską agencją w tym stowarzyszeniu i należy do niego od 2017 roku.
W latach 2020-2022 Jakub Zajdel pełnił funkcję EMEA President organizacji. (mb)