Były pracownik United PR został Head of Communications spółki technologicznej, która pracuje nad wdrożeniem platformy kredytowej. Janusz Wróblewski będzie odpowiadał za realizację strategii komunikacji, kompleksowe działania public relations oraz kontakty z mediami (jako rzecznik prasowy FinAi). Head of Communications to nowo utworzone stanowisko w ramach działu marketingu, który prowadzi Paweł Ostrowski, CMO FinAi.
Janusz Wróblewski posiada ponadośmioletnie doświadczenie w branży PR, które obejmuje między innymi komunikację korporacyjną, produktową, wewnętrzną i kryzysową. Swoją karierę rozpoczął w 2008 roku w agencji United PR. W latach 2009–2011 jako Account Manager odpowiadał tam za projekty z sektora finansowego i nowych technologii. Awansował później na stanowisko Senior Account Managera i zarządzał zespołem odpowiedzialnym za PR korporacyjny i klientów z branży finansowej. Wróblewski pracował między innymi dla Alior Banku, IBM Polska, PepsiCo, Western Union czy Komisji Europejskiej.
Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku stosunki międzynarodowe.
Do FinAi w czerwcu dołączyła też Adrianna Borkowska – objęła ona stanowisko Head of SEO i będzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za strategię i realizację działań SEO dla serwisu FinAi.pl. Przed przejściem do spółki pracowała między innymi jako Account Manager w They.pl, gdzie zarządzała projektami digitalowymi 360 stopni. (mp)