Instytut Żywności i Żywienia rozstrzygnął ogłoszony w sierpniu 2018 roku przetarg, który miał wyłonić wykonawcę, który zajmie się działaniami PR Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia i aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa. Do współpracy wybrano JBcomm.
Do zadań agencji należą promowanie przeznaczenia oraz roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, informowanie o narzędziach edukacyjnych NCEŻ i ich popularyzowanie (aplikacje mobilne Zdrowa Mama – Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice – graj na zdrowie!), a także promowanie portalu ncez.pl „jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych”.
Działania mają być realizowane do 20 grudnia 2018 roku. O rozstrzygnięciu przetargu poinformowano w drugiej połowie września.
Oprócz JBComm do przetargu przystąpiły firmy: Grupa ABK Roman Fedoczuk, Instytut Strategii i Rozwoju Jedczyszyn, Klejnowska, Spin Digital, Genesis Public Relations, Projekt PR, Polska Agencja Prasowa, Partner of Promotion oraz Profile. (pp)