JBcomm przeprowadzi wewnętrzny program CSR. Na realizację projektu unijnego, agencja otrzymała od Szwajcarii 98 tys. zł netto.
Program zakłada m.in.: zaproponowanie nowej metodologii audytu społecznego zaangażowania biznesu, zwiększenie efektywności materiałowej świadczonych usług, wprowadzenie filozofii work-life-balance, doradztwo w obszarze podejmowanych przez interesariuszy firmy inicjatyw CSR oraz podjęcie aktywności na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Do zadań JBcomm należy również stworzenie nowego kodeksu etycznego agencji.
W ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi UE, agencja otrzyma 98 tys. zł netto na realizację projektu. Pozostała część środków o łącznej wartości 76 tys. 537 zł pochodzi z budżetu agencji.
Projekt pod nazwą „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” potrwa do 31 grudnia bieżącego roku. (mw)