Superbet, jedna z marek na rynku bukmacherskim w Polsce, wystartował z nową kampanią pod hasłem „Jednym słowem: Super”. Jej celem jest podkreślenie, jak ogromną rolę w sporcie i kibicowaniu odgrywają emocje. Nowa komunikacja marki skierowana jest do wszystkich fanów sportu – zarówno młodszych, jak i starszych.
Jak przekazują przedstawiciele Superbet, start kampanii otwiera dla marki nowy rozdział w działaniach marketingowych na 2025 rok. W realizacji inicjatywy uwzględniono różne grupy wiekowe po to, by jak najlepiej dopasować się do oczekiwań kibiców. Kampania została przygotowana na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z. „Szukaliśmy świeżego pomysłu, który pozwoli nam spiąć działania we wszystkich kanałach i skuteczniej dotrzeć do młodszych grup odbiorców, ale jednocześnie – poprzez naszych ambasadorów i szczyptę humoru – będzie również atrakcyjny dla bardziej doświadczonych kibiców” – wyjaśnia Katarzyna Gawlik, Marketing Directorka Superbet Polska. „Start tej kampanii to dopiero początek, a przed nami jeszcze wiele ekscytujących działań” – dodaje.
„»Jednym słowem: Super« to nie tylko hasło kampanii. To koncept, który pozwala nam szeroko eksplorować spektrum emocji towarzyszących fanom sportu, a jednocześnie efektywnie komunikować naszą ofertę produktową” – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska. „Tam, gdzie jest sport, tam są emocje. A skoro tak, to znaczy, że jest super!” – dodaje.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
W ramach kampanii Superbet powstał spot, który ma przenosić widzów w świat sportowych uniesień. „Jest euforia, ale też zawód – jak to w prawdziwym życiu, nie brakuje też zaskakujących sytuacji – jest więc tu wszystko, co czyni kibicowanie tak ekscytującym” – podkreśla marka.
W spocie reklamowym wystąpili ambasadorzy Superbet – Mateusz Borek, Jerzy Dudek oraz Sławomir Peszko. W materiale wykorzystano również nagranie gola Adriana Błąda – wybranego jako najładniejsza bramka rundy jesiennej Ekstraklasy.
Jak zapowiada marka, w ramach kampanii nie zabraknie również aktywacji promujących produkty Superbet, które mają jeszcze bardziej podnosić poziom emocji fanów. Marka przewiduje również szereg działań brandowych, które mają wzmocnić przekaz przekaz nowej kampanii oraz poprawić doświadczenia kibiców w 2025 roku.
Superbet jest jednym z najaktywniejszych sponsorów w polskiej piłce – logo firmy widnieje na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy. „To bezprecedensowa sytuacja, nigdy wcześniej żaden sponsor nie był obecny na frontach trzech ekstraklasowych koszulek” – przekazał Bartosz Malaka. „W każdym z klubów staramy się przeprowadzać szereg aktywacji, które sprawią, że wyjście na stadion będzie przeżyciem, które po powrocie do domu fani opiszą jednym słowem: SUPER” – dodał.
Za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją kampanii odpowiada Punchline Agency. Produkcją materiałów promocyjnych w reżyserii Michała Korzewskiego zajęła się Papaya Films, a postprodukcją Badi Badi. (kn)