czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności#jedzjabłka: jedna akcja i różne medialne reakcje

#jedzjabłka: jedna akcja i różne medialne reakcje

Jak informuje natemat.pl, dzięki akcji „jedz jabłka na złość Putinowi” wzrosło zainteresowanie owocami i cydrem. Jednak już w dzienniku.pl przeczytamy, że kampania skończyła się jedynie na słownych deklaracjach.

Natemat.pl powołuje się na badania Listownic – aplikacji za pomocą której można układać listę zakupów. Wynika z niej, że użytkownicy aplikacji coraz chętniej wymieniali na na nich jabłka i cydr. „W pierwszym tygodniu akcji mamy wzrost o 7 procent do średniej sprzedaży jabłek z ostatnich 4 tygodni, w drugim osiąga on już 11 procent” – czytamy w portalu. Wzrost zainteresowania jabłkami – kontynuuje autor –  nie jest tak duży, jak w przypadku cydru, ponieważ owoce te i tak są w Polsce popularne.

Z kolei portal dziennik.pl przytacza wypowiedź Sławomira Kędzierskiego, wiceszefa Unii Owocowej. Jego zdaniem, mimo większej świadomości spożywania owoców, nie wzrosła ani sprzedaż detaliczna jabłek, ani hurtowa. (mw)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj