niedziela, 12 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJerzy Owsiak pod lupą PR-owców

Jerzy Owsiak pod lupą PR-owców

„Wykazał się arogancją i zaprezentował postawę roszczeniową” – powiedział o ataku Owsiaka na TVP Marek Wróbel, prezes Neuron APR. „Pokazał się jako silna osobowość, a nie tylko zbieracz datków” – twierdzi z kolei Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. Na łamach miesięcznika Press eksperci od public relations spierają się o wizerunkowe efekty lipcowego ataku szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na TVP. Jak widać zdania są podzielone.

Prezesi agencji prezentują pełne spektrum opinii. Wróbel krytykuje działania Owsiaka. Bagatelizuje je za to Jerzy Ciszewski, jego zdaniem by gafa wpłynęła na wizerunek musiałaby się powtórzyć. Trochimiuk twierdzi zaś, że takie zachowanie wpisuje się w wizerunek szef WOŚP. „Było jednak nie właściwe” – kwituje. Piotr Czarnowski, prezes First PR uważa natomiast, że kontrowersyjne wystąpienie nie było wbrew opinii publicznej.
(bs)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj