Znamy już nowego menedżera ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Na początku lutego, w wyniku procesu rekrutacji zewnętrznej, stanowisko to objęła Aleksandra Zarychta-Kuzalska. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Kantona, który obecnie pełni w KP inną funkcję.
Zarychta-Kuzalska dołączyła do zespołu Komunikacji i Serwisu Marketingowego kierowanego przez Marka Wziątka. W ostatnim okresie współpracowała z grupą Havas PR Warsaw i była odpowiedzialna za kreowanie wizerunku marki Samsung. W latach 2008–2012 pracowała na stanowisku communication managera w Red Bull. Wcześniej związana była m.in. z Edelman Polska i Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadała za działania public relations marek z segmentu FMCG: Absolut Vodka, Nestle czy marki Pilsner Urquell należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Zarychta-Kuzalska zastąpiła Tomasza Kantona, który – tak jak zapowiadaliśmy w listopadzie – zmienił stanowisko. Od teraz pełni w firmie funkcję menedżera ds. planowania i budżetowania w zespole strategii portfela i planowania. Jego nowe obowiązki obejmują między innymi zarządzanie procesem IAP (Integrated Activation Planning, tj. zintegrowanego planowania aktywacji) oraz QBR (Quarterly Business Reviews, tj. kwartalnych przeglądów biznesu). (es)