„Katowice dla odmiany” – to nowe hasło Katowic wybrane w internetowym głosowaniu. Prezydent hasło popiera, radni skarżą się, że nikt ich o zdanie nie pyta – czytamy w Polska Dziennik Zachodni.
Slogan będzie promować miasto do 2020 r. Strategia promocji ma zostać przekazana władzom w połowie września – ogólny koszt 240 tys. zł. Nie wiadomo jednak, czy nowe hasło i logo zostaną zaakceptowane przez radnych, mimo że prezydent i urzędnicy są przychylni tym zmianom. „Nie może być tak, że radnych nie włącza się do prac nad dokumentem” – ostrzega Arkadiusz Godlewski, przewodniczący katowickiej Rady Miasta. Jednak Marcin Stańczyk z Referatu Wdrażania Strategii i Promocji Wewnętrznej UM, patrzy optymistycznie na losy strategii promocyjnej: „Dość jednoznaczne wskazanie mieszkańców dało nam duży komfort w podjęciu decyzji, że to właśnie »Katowice dla odmiany« będzie hasłem promującym stolicę województwa w najbliższych latach”.
W internetowym głosowaniu można było głosować na dwa hasła (o czym pisaliśmy w zeszłym tygodniu): „Katowice w centrum przemian” lub „Katowice dla odmiany” (48 proc. głosów). Opcję „żadne z powyższych” wybrało 13 proc. głosujących. (kg)