Akademia Ekspertów PR zakończyła głosowanie, dzięki któremu znamy już nominowanych w piątej edycji nagród branży public relations – PRotony 2011. Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na Gali wręczenia nagród 9 czerwca, w restauracji SKWER, filii Fabryki Trzciny.
Nominowani (kolejność alfabetyczna):
1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Anna Król, Go Culture, Komunikacja dla kultury
Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller
Paweł Tomczuk, Ciszewski Financial Communications
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Joanna Łodygowska, Dr Irena Eris
Tomasz Kanton, Kompania Piwowarska
Anna Rostkowska, Zuzanna Filipowska, Mateusz Galica, TNS OBOP
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
Janusz Daszczyński, Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej Expo 2010/Shanghai 2010 World Expo Poland Pawilon/ PAIiIZ, Oddział Zagraniczny w Szanghaju
Jakub Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna- Szlachetna Paczka
Marek Konkolewski, Komenda Główna Policji
4) Rzecznik prasowy
Jacek Balcer, PLL LOT
Arkadiusz Mierzwa, Bank Pekao SA
Małgorzata Woźniak, MSWiA
5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
Jarosław Flis, Uniwersytet Jagielloński
Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Marek Skała, Megalit Instytut Szkoleń
Od dzisiaj także osoby, które wcześniej zarejestrowały się za pośrednictwem strony PRotony.pl mogą oddać swoje głosy w Specjalnej Nagrodzie Publiczności. Każdy zrejestrowany otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji indywidualny login i hasło, dzięki którym będzie mógł oddać jeden głos.
Zgodność głosowania Akademii Ekspertów Public Relations z regulaminem potwierdził audytor konkursu – Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Współorganizatorem Gali jest restauracja SKWER, filia Fabryki Trzciny, mieszcząca się na Krakowskim Przedmieściu 60A.
Sponsorami Gali są: Samsung, Kompania Piwowarska, Phenome i Instytut Monitorowania Mediów.
Patronami medialnymi konkursu są magazyny Brief, THINK TANK oraz Marketing w Praktyce, a także Radio PiN.
Przyjaciółmi konkursu są programy Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. (kk)
Jednocześnie przypominamy, że Gala jest imprezą zamkniętą. Zaproszenia można kupić tutaj