poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościJeszcze więcej emocji na Facebooku. Co Brand Managerowie powinni o nich wiedzieć?

Jeszcze więcej emocji na Facebooku. Co Brand Managerowie powinni o nich wiedzieć?

Serwis wprowadził rozszerzenie przycisku „Lubię to”. To odpowiedź na prośby internautów, którzy chcieli wyrażać empatię w przypadku, gdy publikacja dotyczy czegoś smutnego lub negatywnego – czytamy w prdaily.com.

Uzytkownicy Facebooka od środy mają do wyboru sześć dodatkowych reakcji: angry (wrr), sad (przykro mi), haha, yay (wow), love (super) i lubię to. Mają być one animowane. „Zły” będzie na przykład czerwieniał, zadowolony – radośnie podskakiwał. Klasyczne „Lubię to” oczywiście nie zniknie.

Menedżer produktu Facebooka Sammi Krug napisał w oświadczeniu:  „Zdajemy sobie sprawę, że jest to duża zmiana, a chcieliśmy to zrobić w sposób przemyślany. Od ponad roku prowadzimy globalne badania. Przyglądaliśmy się także, w jaki sposób ludzie reagują na facebooke wiadomości i które emotikony mogłyby odzwierdziedlić te odczucia. Eksperci są zdania, że nowe przyciski jeszcze bardziej przyciągną użytkowników do serwisu, bo – jak czytamy w portalu –  będą wymagały większego zaangażowania. Ryan Hatoum, Communications Manager Socialbakers, dodaje przy tym, że „marki będą dysponowały dużo większą liczbą danych dotyczącą zrozumienia potrzeb konsumentów”. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj