Stanowisko dyrektora ds. komunikacji w firmie doradczej JLL objęła Paulina Krasnopolska. Do jej głównych obowiązków należy kierowanie pracami zespołu komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej), dbającego o relacje z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, liderami opinii i mediami. Jest także odpowiedzialna za przygotowanie i wprowadzenie strategii działań PR w mediach społecznościowych.
Zastąpiła na tym stanowisku Annę Bartoszewicz-Wnuk, która do tej pory łączyła funkcję dyrektora ds. badań rynku i doradztwa oraz dyrektora PR. Bartoszewicz-Wnuk skoncentruje się na projektach badawczych i strategicznym wsparciu analitycznym dla klientów i partnerów biznesowych JLL.
Przed dołączeniem do JLL Krasnopolska pełniła funkcję dyrektora marketingu i PR w firmie CBRE Poland. W latach 1996 – 2001 w JLL realizowała projekty z obszaru marketingu i badań rynku. Wcześniej prowadziła działania z zakresu public relations i organizacji imprez w Warner Bros. Dystrybucja Kinowa. (mb)