Na początku maja 2024 roku Joanna Czechowska dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, spółki zarządzającej hotelami należącymi do Skarbu Państwa. Objęła stanowisko koordynatorki ds. komunikacji i PR-u.
Z hotelarstwem jest związana od grudnia 2019 roku. Dołączyła wówczas do amerykańskiej firmy Marriott International, gdzie pełniła funkcję dyrektorki marketingu. Do jej zadań należało koordynowanie działaniami wizerunkowymi i marketingowymi w sześciu polskich hotelach. Zajmowała się również tworzeniem zespołów marketingowych w poszczególnych obiektach oraz działaniami z zakresu revenue marketingu. Wspierała także Marriott Business Council, instytucję skupiającą się na działaniach z obszarów CSR-u i employer brandingu. Do jej zadań należała realizacja strategii marketingowej 360 stopni. Dyrektorka koordynowała działania marketingowe w czterech hotelach Sheraton w Polsce. Odpowiadała także za wzmacnianie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocję programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych oraz wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com.
W latach 2010-2019 Czechowska pracowała w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Od 2012 roku pełniła funkcję Junior PR Managerki, a od 2013 roku – PR Managerki w regionie Central and Eastern Europe. Do jej zadań w firmie należały działania marketingowe i PR-owe w Polsce, Czechach i Słowacji. Odpowiadała również za komunikację korporacyjną zewnętrzną i wewnętrzną między Warszawą a globalną centralą firmy w Tokio. Organizowała warsztaty fotograficzne, projekty wizerunkowe i organizowała spotkania z klientami.
Czechowska jest laureatką PRotonów, czyli nagród dla branży PR przyznawanych przez redakcję PRoto.pl. W 2013 roku zwyciężyła w kategorii „Debiut w PR”.
Ukończyła studia z zakresu PR-u i zarządzania wizerunkiem na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją PR i marketing medialny. (an)