Joanna Ignaczak została dyrektorką ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej w Publicis Groupe. Nowo utworzone stanowisko w zespole Communications objęła w kwietniu 2022 roku.
Do jej zadań należy tworzenie strategii i taktyki działań komunikacji wewnętrznej, a także zarządzanie komunikacją employerbrandingową grupy. Ignaczak należy do zespołu Communications, którym kieruje Piotr Ruszak, Chief Communications Officer Publicis Groupe, ściśle współpracuje także z Talent Teamem, którego liderką jest Monika Krawiec, Chief Talent Officer.
Joanna Ignaczak z branżą PR jest związana od 12 lat. Poprzednio pracowała jako Senior PR Manager w agencji MSL (Publicis Groupe), gdzie od 2016 roku odpowiadała za komunikację agencji, budowanie relacji z interesariuszami, Thought Leadership, employer branding oraz promocję nowych produktów i usług firmy. Doświadczenie zdobywała też przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów public relations, reklamy, mediów, lifestyle, fashion & design oraz nieruchomości. Pracowała m.in. jako PR Account Manager w Cohn & Wolfe, w portalu gazeta.pl zajmowała się działaniami PR Segmentu Internet Agory. Wcześniej prowadziła także działania PR dla internetowej platformy zakupowej Showroom.pl. Ponadto pracowała w Advanced Public Relations i kierowała własną agencją PR – Fashion Photo House, do której klientów należały takie marki jak FACTORY, MGPA, CH Karolinka, CH Pogoria, MyBaze.com, StyleIntro.com, Caramella i Charlotte Rouge. (mb)