Joanna Manarczyk w kwietniu 2020 roku objęła stanowisko Regional Press Officera w polskim oddziale Bolta. Do jej zadań należy dbanie o wizerunek firmy, planowanie i realizację lokalnej strategii komunikacyjnej oraz wspieranie zespołu marketingu. Manarczyk raportuje do PR Managera – Karin Kase, w siedzibie Bolta w Tallinie, która jest odpowiedzialna za komunikację PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Joanna Manarczyk specjalizuje się w komunikacji produktowej marek technologicznych, a z branżą PR jest związana od blisko dziesięciu lat. Przed dołączeniem do zespołu Bolt współpracowała z Cohn & Wolfe, gdzie zajmowała się obsługą Huawei Consumer Business Polska i realizowała projekty dla Panasonica. Wcześniej związana była także z Hill+Knowlton Strategies, gdzie odpowiadała za strategie działań dla firm takich jak Nokia, Panasonic oraz ING Bank Śląski i kierowała zespołem regionalnej komunikacji Huawei Consumer Business Group (strategia wprowadzania na rynek nowych produktów CEE & Nordic). Przed H+K pracowała w Monday PR, gdzie zajmowała się m.in. obsługą Huawei, Kingstona czy marki Farnell element14. Jest absolwentką Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim.
Regional Press Officer to nowe stanowisko w Polsce i jest ono jedynym takim na wszystkich rynkach, na których działa firma. Zostało stworzone ze względu na znaczenie polskiej działalności dla marki Bolt. (kd)