W październiku 2020 roku Joanna Trakul została konsultantem w dziale komunikacji korporacyjnej w agencji On Board Think Kong. Do jej zadań należy zarządzanie projektami klientów. Specjalizacją Trakul jest prowadzenie projektów z sektora Science & Healthcare.
Joanna Trakul wcześniej pracowała w agencjach 180° PR, Multi Communications (obecnie OneMulti) i Procontent. Doświadczenie zawodowe zdobywała, prowadząc kampanie public relations dla firm farmaceutycznych i marek z sektora FMCG i AGD. Realizowała m.in. kampanię dla Ministerstwa Finansów „Finansoaktywni”, Grupy Polpharma „Ciśnienie na życie”, „Obudź się póki wirus HCV drzemie” dla Janssen – Cilag i Fundacji Urszuli Jaworskiej czy „Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy” dla marki Sanofi. Jest absolwentką specjalizacji public relations i marketing medialny na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Stanowisko Trakul jest nowo utworzone w związku z potrzebą rozwoju zespołu komunikacji korporacyjnej OBTK. (kd)