Joanna Wilczyńska awansowała na stanowisko szefowej marketingu i PR BNP Paribas Real Estate w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zastąpiła Katarzynę Lemańską, która pełniła tę funkcję przez blisko 2 lata.
Jako dyrektor jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej, marketingowej i CSR. Do jej zadań należą też: budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, wsparcie marketingowe dla wszystkich linii biznesowych, a także koordynacja prac agencji zewnętrznych.
Wilczyńska dołączyła do BNP Paribas Real Estate Poland w 2014 roku. Wówczas była specjalistą ds. marketingu i PR. W przeszłości była związana z branżą hotelarską, w której tworzyła i wprowadzała strategie marketingowe i komunikacyjne w Sofitel Grand Sopot czy Orco Hotel Project.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studiów podyplomowych w zakresie Public Relations na Uniwersytecie Gdańskim. (mw)